Söndagen den 25 november 2012 kl 17.00
Ta med hunden , en ljuslykta och familjen och kom till Tuv på vår gemensamma promenad.
Föreningen bjuder på glögg och pepparkakor kl 18.00 vid området .
Hundträff för de som vill från 18.00 och framåt på området.
Visar inlägg med etikett Medlemsträffar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Medlemsträffar. Visa alla inlägg
lördag 24 november 2012
tisdag 24 juli 2012
Sommarträff 1 augusti
Eftersom vinterträffarna varit så populära ordnas
1 augusti 2012 kl. 18.30
SOMMARTRÄFF
på Barking Friends rf området i Åminne.
(Träffpunkt nere vid Åminne folkparks parkering kl 18.30 för de som inte hittar)
Visning av agilitybanan och rallylydnadsskyltarna ordnas så kom och prova på med din hund om det är något för just er.
Föreningen bjuder på grillkorv potatissallad samt limsa.
Vi avslutar med hundsimning för de som vill, föreningen tar även med några flytvästar om någon vill prova ha sin hund i vatten med flytväst på.
ALLA VÄLKOMNA MED!!
1 augusti 2012 kl. 18.30
SOMMARTRÄFF
på Barking Friends rf området i Åminne.
(Träffpunkt nere vid Åminne folkparks parkering kl 18.30 för de som inte hittar)
Visning av agilitybanan och rallylydnadsskyltarna ordnas så kom och prova på med din hund om det är något för just er.
Föreningen bjuder på grillkorv potatissallad samt limsa.
Vi avslutar med hundsimning för de som vill, föreningen tar även med några flytvästar om någon vill prova ha sin hund i vatten med flytväst på.
ALLA VÄLKOMNA MED!!
tisdag 28 februari 2012
söndag 27 mars 2011
Vinterträff vid Kopparby grillkåta
Fastän vädret inte var soligt, så var det i alla fall ljust och inte så kallt. Men då man har trevligt sällskap och vet att en varm grillkåta och nygrillad korv väntar på en i slutet av promenaden, så gör det nog inte så mycket om vädret inte är perfekt?!
Stort tack till Natalie och Jessica som fixade den praktiska biten, och förstås till alla som hjälpte till!
Och tack till alla som deltog i träffen!
måndag 21 mars 2011
Vinterträff och utställningsträning
Kom ihåg att vi har vinterträff denna veckas söndag!
Klockan 12.00 träffas vi vid Kopparby grillkåta, går på gemensam promenad, leker med hundarna och grillar korv! Och både de fyrbenta och tvåbenta medlemmarna får naturligtvis grillkorv.
Om du inte hittar till grillkåtan så kan du komma till kyrkan i Malax, kvart före tolv, så kör vi tillsammans till Kopparby. Samåk gärna om det är möjligt! Det finns begränsat med parkeringsutrymme vid grillkåtan.
Nästa veckas onsdag kommer vi också att ha vår första utställningsträning för i år (vår?). Träningen hålls vid Övermalax' Aktia och vi börjar kl. 18.00.
Gratis för medlemmar och av icke-medlemmar mottar vi gärna en "donation" på 2 € som kan läggas i tränings-spargrisen.
Perfekt socialträning för hunden, även om man inte är intresserad av att gå på utställningar!
Klockan 12.00 träffas vi vid Kopparby grillkåta, går på gemensam promenad, leker med hundarna och grillar korv! Och både de fyrbenta och tvåbenta medlemmarna får naturligtvis grillkorv.
Om du inte hittar till grillkåtan så kan du komma till kyrkan i Malax, kvart före tolv, så kör vi tillsammans till Kopparby. Samåk gärna om det är möjligt! Det finns begränsat med parkeringsutrymme vid grillkåtan.
Nästa veckas onsdag kommer vi också att ha vår första utställningsträning för i år (vår?). Träningen hålls vid Övermalax' Aktia och vi börjar kl. 18.00.Gratis för medlemmar och av icke-medlemmar mottar vi gärna en "donation" på 2 € som kan läggas i tränings-spargrisen.
Perfekt socialträning för hunden, även om man inte är intresserad av att gå på utställningar!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


