Kl. 18.00 börjar träningen, så kom gärna dit 5-10 minuter före, så att du hinner få både dig själv och hunden i ordning. Har du ett skilt utställningskoppel så bör du ta med det. Om du aldrig hört talas om utställningskoppel tidigare, så ta med ett vanligt halsband (helst av lite tunnare modell) och ett kortare koppel.
Perfekt social träning både för dig och hunden ;)
Gratis för medlemmar, 2 € för icke-medlemmar.

Men vi kommer ju också att behöva sköta området under resten av säsongen. Varannan vecka behövs det två personer som tillsammans kan sköta gräsklippning, roskistömning etc. på träningsområdet. Ju fler vi är som ställer upp och hjälper till, desto färre gånger måste man "tura"! Så om någon känner sig manad att hjälpa till, så skicka ett mail till 

